انواع لحن های نگارشی در تولید محتوا

۲ بازديد

انواع لحن های تولید محتوا کدامند؟

 

بهتره بدونین انواع لحن های نگارشی در تولید محتوا وجود داره و اغلب یه وبسایت و کسب و کار از ترکیبی از لحن های مختلف استفاده می کنه تا بتونه لحن برند خودش رو ایجاد کنه. این لحن برند منحصر به فرد بوده و برای افرادی که قبل از این با اون برند برخوردی داشتن، آشنا و قابل تشخیص خواهد بود. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله انواع لحن های نگارشی و تاثیر آن بر کیفیت محتوا، به معرفی انواع لحن های تولید محتوا بپردازیم.

• یکی از انواع لحن های تولید محتوا، لحن رسمی هست که زمانی استفاده میشه که می خواهین بسیار حرفه ای به نظر بیایین. برای تولید محتوای B2B این لحن محتوا می تونه مناسب باشه. همونطور که می دونین، این لحن موارد استفاده خودش رو داره.

• یکی دیگه از انواع لحن های تولید محتوا، لحن غیررسمی هست که در اون می خواهین فضایی صمیمی بین خود و مخاطبان خود ایجاد کنین. همیشه اینجوری نیست که بخواهیم یه فاصله ای بین ما و مخاطبان یا کاربران سایت باشه.

• یکی دیگه از انواع لحن های تولید محتوا، لحن طنز هست. بهتره بدونین لحن محتوا می تونه رسمی و در عین حال طنزآلود باشه. ولی لحن غیر رسمی شاید برای به کار بردن طنز گزینه مناسب تری باشه. خب بامزه بودن گاهی سخته و اگه نمی تونین بامزه باشین، اعتراف کنین که نمی تونین.

• یکی دیگه از انواع لحن های تولید محتوا، لحن محترمانه هست. توصیه می کنیم که هر کدوم از انواع لحن ها رو که برای تولید محتوا انتخاب می کنین، محترمانه بنویسین. شما نمی تونین برای همه مخاطبان خود مرز دقیق طنز و خودمونی بودن و بی ادبی رو تعیین کنین، پس مراقب باشین.

• یکی دیگه از انواع لحن های تولید محتوا، لحن جدی هست که در مقابل لحن طنز قرار می گیره و بر اساس مناسبات بین کسب و کار شما و مخاطبان، گاهی لازمه که لحن برند جدی باشه.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.