عوال موثر در سرعت سایت

۳ بازديد

یکی از نکات مهم در طراحی و نمایش سایت، سرعت سایت هست. این روزها سرعت سایت به فاکتوری مهم تبدیل شده که می تونه بازدیدکننده های زیادی رو به دلیل کندی بارگذاری صفحات سایت از دست بدین. به خصوص در مورد سایت های تجاری این امر زیان اقتصادی بسیاری رو به دنبال داره. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله به بررسی عوال موثر در سرعت سایت و صفحات سایت بپردازیم.

• بهینه سازی HTML

یکی از عوامل موثر در سرعت سایت، بهینه سازی HTML هست. بهتره بدونین در زمان تولید محتوا برای سایت از فرایند copy و paste استفاده نکنین. برخی از افراد مطالب خودشون رو در یه فایل متنی جمع آوری می کنند و در آخر کل متن رو کپی و در سایت قرار میدن. انجام این کار باعث ایجاد پیچیدگی در صفحات HTML شده و سرعت لود صفحه رو کاهش میده. به همین دلیل باید از فرمت ساده نوشتاری به منظور جلوگیری از پیچیدگی استفاده کرد.

• هاست یا فضای میزبانی

یکی دیگه از عوامل موثر در سرعت سایت، هاست یا فضای میزبانی هست. بنابراین، در زمان خرید هاست به عوامل مختلفی مثل میزان بازدیدکننده های سایت و حجمی از محتوا که قرار گرفته در سایت خود قرار بدین، توجه داشته باشین. چون اگه هاستینگ وب سایت شما نتونه این تقاضا ها رو پشتیبانی کنه، به احتمال زیاد سایت شما کند و متناوب بشه. البته این اتفاق بیشتر در هاست های اشتراکی می افته. بهتره با صرف هزینه یه سایت اختصاصی تهیه کنین و به افزایش سرعت لود و بارگذاری سایت خودتون کمک کنین.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.