انواع سیستم های مدیریت محتوا

۲ بازديد

بهترین سیستم های مدیریت محتوا کدامند؟

جالب اینجاست که بدونین سیستم مدیریت نوعی پلتفرم نرم افزاری هست که این امکان رو به شما میده تا به راحتی محتواهای خودتون رو مدیریت کنین و یه سایت داشته باشین. به طور معمول صفحات وبسایت به زبان های برنامه نویسی HTML، JavaScript و CSS نوشته میشن. اگه می خواهین یه وبسایت بدون استفاده از CMS بسازین، لازمه این زبان ها رو یاد بگیرین و کدهای زیادی رو بنویسین. ولی سیستم های مدیریت محتوا این مشکل رو برطرف کردن و شما بدون نیاز به یه خط کدنویسی می تونین سایت خودتون رو طراحی کنین.

امروزه با گسترش کسب و کارهای اینترنتی و وبسایت ها، سیستم های مدیریت محتوا و CMS زیادی به وجود اومدن که هر کدوم از اون ها ویژگی ها و مزایای خاص خودشون رو دارن. همین موضوع نیز باعث شده تا پیدا کردن بهترین سیستم های مدیریت محتوا کار سختی بشه. به همین منظور ما سعی می کنیم در این قسمت از مقاله انواع سیستم های مدیریت محتوای سایت رو بیشتر بشناسید، به معرفی بهترین سیستم های مدیریت محتوا بپردازیم.

• سیستم مدیریت محتوای وردپرس(WordPress)

یکی از بهترین سیستم های مدیریت محتوا برای وبسایت، سیستم مدیریت محتوای وردپرس یا WordPress هست که امروزه سهم زیادی از بازار وب رو به خودش اختصاص داده و از رقیب های خودش سبقت گرفته. این سیستم در ابتدا برای وبلاگ نویسی طراحی شده بود، ولی امروزه با گسترش وردپرس قابلیت های زیادی نیز بهش اضافی شده که همین قابلیت ها باعث محبوبیت روز افزون اون شده. اینک وردپرس محبوب ترین سیستم مدیریت محتوا در دنیا هست که خیلی از صاحبان وبسایت ها از اون برای انتشار و مدیریت محتواهای خودشون استفاده می کنند. بهتره بدونین بیشتر از 32% از سایت ها وردپرسی هستن و سایت های بزرگی مثل وال استریت ژورنال، نیویورک تایمز و CNN از وردپرس استفاده می کنند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.