تولید محتوا چیست

۲ بازديد

تعریف تولید محتوا

محتوا بخش بزرگی از زندگی روزمره ما را تشکیل میدهد. محتوا به شما کمک می‌کند تا مشتریان جدید را جذب کنید، آنها از مطالب شما لذت ببرند، بازدید کنندگان جدید را به سایت خود بیاورید و در نهایت کسب و کار خود را رونق دهید.

انواع تولید محتوا

تولید محتوا، فرآیند تولید موضوع و ایده‌هایی است که وابسته به نیاز مخاطب شماست. محتوای نوشتاری یا تصویری محور آن ایده‌ها را ایجاد می‌کند و این اطلاعات به عنوان وبلاگ، ویدئو، اینفوگرافیک و یا در شکل های دیگر در دسترس مخاطب قرار داده می‌شود.

چرا محتوا مهم است؟

ایجاد محتوا، در واقع یک نوع بازاریابی می‌باشد. شما با ایجاد محتوای جدید؛

  • اطلاعات رایگان و مفیدی را به مخاطبین خود ارائه می‌دهید.
  • مشتریان بالقوه را به وب سایت خود جلب می‌کنید.
  • مشتریان حاضر را از طریق تعامل حفظ می‌کنید. ( وفاداری مشتریان )

چگونه تولید محتوا را شروع کنیم

۱. انتخاب کلمه کلیدی مناسب

تحقیق در مورد کلمه کلیدی به شما نشان میده که آیا فعالیت در آن حوزه ارزش سرمایه گذاری دارد یا خیر.

یکی از راه های پیدا کردن کلمه کلیدی مناسب استفاده از خود موتور جستجوی گوگل میباشد. در بخش سرچ گوگل می توانید کلمه کلیدی مورد نظر را تایپ کرده و در ادامه بحث های مرتبط با آن به شما نشان داده میشود.
حتما قبل از انتخاب کلمه کلیدی دشواری آن هم در نظر داشته باشید.؛ نباید کلید واژه منتخب دشوار باشد که زمان زیادی را برای جذب مخاطبان بیشتر از شما بگیرد. از جمله ابزارهایی که میتوانید دشواری کلمه و محبوب بودن آنها را چک کنید؛

  • کیبورد تولز
  • sem rush
  • moz Keyword

2. نوشتن
از سبک منحصر به فرد خود برای نوشتن مطالب استفاده کنید.
در بازاریابی محتوا کاملا صریح و مختصر عمل کنید تا مخاطبان بتوانند با شما ارتباط برقرار کنند و از استعارات گیج کننده استفاده نکنید.
از مزاح کردن در جملات خود استفاده کنید ( این میتواند برای مخاطب جذاب باشد. )

3. ویرایش
ویرایش مطلب باید همراه با ایده های جذاب در مطلب نویسی باشد که نه محتوای کپی داشته باشید و نه محتوای خسته کننده.

۵.بارگذاری
بعد از آماده سازی محتوا باید آن را در بستری مناسب به اشتراک بگذارید. با کمک سی ام اس وردپرس میتوانید به راحتی محتوا را در یاست خود در اختیار عموم قرار دهید.

4. انتشار
انتشار محتوا به سادگی هرچه تمام تر قابل انجام است اما باید بر اساس زمینه ای که در آن مشغول هستید بای انتشار محتوای خود برنامه داشته باشد. به طور مثال می توانید پست های خود را روزانه و یا هفته ای یک الی دو بار به اشتراک بگذارید. برای انتشار محتوا در وب سایت بهتر است از یک سیستم مدیریت محتوا مناسب استفاده کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.